cg

me just heard shostakovitchs adagio’n’allegretto fo string quartet yesterday
da allegretto is literally ridiculous :laughing:
evry sd shud no it :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

8)

hahahaha, how da fuck do u expect uz 88 mofoz 2 kno diz? 8)

dat’z y me told u 'bout it
now dat u no 'bout it u shwd go’n’lisn to it
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :ziff: :ziff: :doc: :comme: :comme: :comme: :ziff: :rectum: :lib: :lib: :ziff: :doc:

8)

where do i lizten? 8)

me haz no idea
:doc: :doc: :unamused: :smiling_imp: :smiling_imp: :stuck_out_tongue: :blush: 8) :astonished: :astonished: :astonished: :smiley: :smiley: :angry: :stuck_out_tongue: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :lib: 8) :frowning: :confused: :stuck_out_tongue: :smiling_imp: :rectum: :rectum: :stop: :cry:

mazz debatable

http://koti.mbnet.fi/temp2/Allegretto.mp3

da perf me heard worked a lot bettah
deze d00dz here play it a bit t00 zl0ppily tempo-wize
alzo, dey play a bit t00 fazt 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

8)

AAAAHHHHHH!!!

GOT EMOTICONS?

Yep, da perf is sheeyzt. I think the Burleske from da 1st VC is more CG, and fury even at da same time.

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :doc: :doc: :lib: :lib: :unamused: :unamused: :blush: :blush: :laughing: 8) :confused: :confused: :confused: :angry: :imp: :imp: :smiling_imp: :ziff: :ziff: :ziff: :ziff: :ziff: :ziff: :lib: :slight_smile: :slight_smile: :frowning: :frowning: :doc: :doc: :doc: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :lib: :lib: :lib: :ziff: :unamused: :unamused: :unamused: :laughing: :laughing: :laughing: 8) :slight_smile: :smiley: :smiley: :smiley: :cry: :cry: :cry: :wink: :blush: :blush: :rectum: :rectum: :lib: :comme: :comme: :comme: :stop: :ziff: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :unamused: :unamused: :angry: :laughing: :laughing:

8)

letz build a compozition of emoticons