Da SDC Election

:frowning: unlegendary

et tu, tm?

Da zhreddah campaign does not endorse selecting assasination targets based on deir sexual orientasheeyat or MOD status.

tiz tru; i only chose da steinwaygay due to pure personal hatred. <3

Dat is accepatable, altho da zhreddah fo mod campaign promises luv fo all.
Even da Gav.

tiz tru. luv 4 all n stuff lykz dat.

Tru.

Now, beztow da keyz to dasdc to da zhreddah please

Nej, men du kommer in och börjar prata om ditt anus och sen fortsÀtter du med att skapa en trÄd dÀr du klagar pÄ att det Àr för mycket prat om musik pÄ ett musikforum :zhreddah:

Jag har inget problem med dig sÄdÀr, men du hamnade i blocklistan för jag har inget intresse av att lÀsa sÄnt dÀr. Vi Àr en liten grupp hÀr pÄ bara runt 20 aktiva medlemmar som nu allihop mer eller mindre kÀnner varandra - jag Àr hÀr för att hÀnga med dom och för att prata musik, vilket Àr intresset som förenar oss. Det Àr inte konstigare Àn sÄ.

Excuse our Swedishness. Zhreddah and I are talking about the best way to put IKEA furniture together and which ABBA song is the best. We need words that don’t exist in English.

:whale:

Getting all the pieces helps, and lay all your love on me. :zhreddah:
I tried to force a Swedish girl to watch Bergman with me for no other reason than she was Swedish.
She got about 5 minutes into Wild Strawberries then wanted to watch Pirates of the Caribbean. :unamused:

dat iz da problem

u zhud zhow her da VIRGIN ZPRING 8)

bezt zcene evah ven da max von zydow HURL dat child into a book case hahahaha fucking CG LEGEND :comme:

1:14:45 an accurate depickshun of wut da zhreddah gunna do to any treazonouz mofoz

youtu.be/U7g-B8FiX34?t=4485

HAHAHA DAIM da reappearance!!!

pozz da zhreddah guezz da ROB’z pazzword? 8)

Jag kan till fullo förstĂ„ hur du resonerar, Ă€ven om jag inte hĂ„ller med dig. Jag skulle inte kĂ€nna mig illa till mods om jag hamnar pĂ„ din blocklista. Jag har varit pĂ„ det hĂ€r forumet sedan jag gick i gymnasiet (vilket var alldeles för lĂ€nge sedan), och var bland dem som fick det hĂ€r forumet att komma till liv. FrĂ„n den tiden sĂ„ har det funnits (och till viss del fortfarande finns) en “sprĂ„klig kultur”, i form av insider-skĂ€mt, snuskigheter, men ocksĂ„ det allmĂ€nna sprĂ„kbruket. Jag finner stort nöje i denna form av sub-sub-sub-internetkultur och uppskattar att andra personer Ă€r med pĂ„ noterna. (no pun intended).

Emellertid, om du har problem med mig eller andra frĂ„n den Ă€ldre generationen av anvĂ€ndare – Ă€ven om du Ă€r 4 Ă„r Ă€ldre Ă€n jag – sĂ„ för all del, kĂ€nn dig fri att blocka mig. Jag kommer inte ligga sömnlös för den sakens skull. :slight_smile: Jag tĂ€nker dock inte anpassa mitt SDC-sprĂ„kbruk för dig, ABBA eller andra i syfte att skapa en safe space; inte heller har jag till avsikt att anpassa mig Ă„t de 20 fĂ„ som Ă€r kvar pĂ„ IKEA pĂ„ det hĂ€r forumet. FörlĂ„t sĂ„ledes om jag förstör er lek, men jag var hĂ€r först. Om jag Ă€r hĂ€r sĂ„ tĂ€nker jag leva ut det arv som gjorde hĂ€r stĂ€llet roligt och kontroversiellt.

Edit: Ps. Att du reagerar pÄ att jag klagar pÄ att det Àr för mycket prat om musikalitet tyder pÄ att du inte förstÄr den ursprungliga tongue-in-check inne-skÀmtet om att musikalitet stÄr i motsatts till snabbhet, varav IKEA det senare Àr det enda som rÀknas. SÄledes censureras ordet m*zic pÄ det hÀr stÀllet. Tar man det seriöst sÄ har man helt missat poÀngen.

För övrigt: Mitt anus Àr naturligt och krÀnker ingen. :doc:

tiz tru. IKEA haff brought da nu dimenzion to our otherwize poor language. :ziff:

tiz blocked due to copyrite :frowning:

I know the scene, it’s wikid.
That movie would’ve been a better choice but it wouldn’t have made much of a difference; chick just wasn’t into art.
But tru if I go to Gotham city this summer I will visit her. :tm:

I iz preparing to run fo mod in 2020 8)

You got a better chance of become US president. :tm:

So you’re saying I got a chance? 8)